logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna
   ──────  24.09.2010

Słonie jak dzieci

Your browser does not support the video tag.


Dzisiaj rozpoczęła się kampania „Hospicjum to też Życie” ze słoniami w roli głównej. Co roku do tej akcji organizowanej przez Fundację Hospicyjną włącza się kilkadziesiąt hospicjów. W tym roku głównym celem akcji jest zachęcenie społeczeństwa do wspierania osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów.

Sytuacja dzieci, których najbliżsi byli pacjentami hospicjów, jest podwójnie trudna. Często traumie związanej ze stratą bliskiej osoby towarzyszy pogorszenie sytuacji materialnej rodziny. Odczuwalny jest także brak bliskiej osoby, która mogłaby dziecku pomóc przejść przez okres żałoby. Najbliższe otoczenie dziecka, również przeżywające stratę, nie zawsze potrafi bądź nie ma siły, by rozmawiać o tym, co się stało. W ośrodkach paliatywno-hospicyjnych brakuje psychologów dziecięcych, pedagodzy szkolni i nauczyciele nie zawsze wiedzą jak rozmawiać z takim dzieckiem. Z drugiej strony hospicja pomagają rodzinom swoich zmarłych pacjentów. Pozyskują dla nich pomoc socjalną, dzieci wysyłają na wycieczki i kolonie oraz organizują dla nich różne imprezy, dzięki którym pokazują dzieciom, że w trudnym okresie swojego życia nie są same i mogą liczyć na bezinteresowną pomoc innych ludzi. Aby ułatwić im niesienie tej pomocy, Fundacja Hospicyjna utworzyła Funduszu Dzieci Osieroconych, z którego finansuje stypendia, obozy i pomoc socjalną dla osieroconych dzieci, którymi opiekują się lokalne hospicja.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwu istnienia problemu osierocenia dzieci przez umierających w hospicjach.

W trakcie trwania kampanii spoty reklamowe będą emitowane w kinie, w telewizji oraz w radiu. Reklamom głosu użyczyła Joanna Jabłczyńska. Kampanię wspierają kreacje graficzne nawiązujące do logo Funduszu Dzieci Osieroconych.

Strona kampanii: www.funduszdzieci.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hospicjum to też życie
Czas:
2010.9.23 - 2010.12.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Hospicyjna
Media:
Telewizja, kina, radio, citylighty, prasa, internet, ulotki
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Hospicja pomagają dzieciom, których najbliżsi odeszli. Ty też możesz pomóc osieroconym dzieciom





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek