logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna
   ──────  24.09.2010

Słonie jak dzieci

Your browser does not support the video tag.


Dzisiaj rozpoczęła się kampania „Hospicjum to też Życie” ze słoniami w roli głównej. Co roku do tej akcji organizowanej przez Fundację Hospicyjną włącza się kilkadziesiąt hospicjów. W tym roku głównym celem akcji jest zachęcenie społeczeństwa do wspierania osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów.

Sytuacja dzieci, których najbliżsi byli pacjentami hospicjów, jest podwójnie trudna. Często traumie związanej ze stratą bliskiej osoby towarzyszy pogorszenie sytuacji materialnej rodziny. Odczuwalny jest także brak bliskiej osoby, która mogłaby dziecku pomóc przejść przez okres żałoby. Najbliższe otoczenie dziecka, również przeżywające stratę, nie zawsze potrafi bądź nie ma siły, by rozmawiać o tym, co się stało. W ośrodkach paliatywno-hospicyjnych brakuje psychologów dziecięcych, pedagodzy szkolni i nauczyciele nie zawsze wiedzą jak rozmawiać z takim dzieckiem. Z drugiej strony hospicja pomagają rodzinom swoich zmarłych pacjentów. Pozyskują dla nich pomoc socjalną, dzieci wysyłają na wycieczki i kolonie oraz organizują dla nich różne imprezy, dzięki którym pokazują dzieciom, że w trudnym okresie swojego życia nie są same i mogą liczyć na bezinteresowną pomoc innych ludzi. Aby ułatwić im niesienie tej pomocy, Fundacja Hospicyjna utworzyła Funduszu Dzieci Osieroconych, z którego finansuje stypendia, obozy i pomoc socjalną dla osieroconych dzieci, którymi opiekują się lokalne hospicja.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwu istnienia problemu osierocenia dzieci przez umierających w hospicjach.

W trakcie trwania kampanii spoty reklamowe będą emitowane w kinie, w telewizji oraz w radiu. Reklamom głosu użyczyła Joanna Jabłczyńska. Kampanię wspierają kreacje graficzne nawiązujące do logo Funduszu Dzieci Osieroconych.

Strona kampanii: www.funduszdzieci.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hospicjum to też życie
Czas:
2010.9.23 - 2010.12.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Hospicyjna
Media:
Telewizja, kina, radio, citylighty, prasa, internet, ulotki
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Hospicja pomagają dzieciom, których najbliżsi odeszli. Ty też możesz pomóc osieroconym dzieciom





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek