W trwającej od września do końca grudnia 2007 r. 9. edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”, organizowanej przez Fundację Polsat i firmę Procter & Gamble, zebrano 5 mln 482 tysiące złotych. Kwota ta pochodzi ze sprzedaży wspierających akcję produktów Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gillette, Ariel, Bonux, Lenor, Always, Naturella, Pantene oraz Head & Shoulders. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego potrzebnego na oddziałach pediatrycznych w szpitalach regionalnych, głównie szpitalach powiatowych.
Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowana jest już od 9 lat. Do dziś projekt objął swym zasięgiem ponad 260 szpitali w całej Polsce, zaś zebrana kwota wyniosła ponad 36 mln złotych. Wsparcie finansowe z dziewiątej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce popłynie do oddziałów dziecięcych regionalnych zakładów opieki zdrowotnej w całym kraju. Wysokość sumy przeznaczonej do każdej placówki jest uzależniona od kwoty zebranej w danym województwie. W tegorocznej edycji programem zostały objęte 261 szpitale.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi