logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Słońce dla dzieci po raz 9.
09.02.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Słońce dla dzieci po raz 9.



W trwającej od września do końca grudnia 2007 r. 9. edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”, organizowanej przez Fundację Polsat i firmę Procter & Gamble, zebrano 5 mln 482 tysiące złotych. Kwota ta pochodzi ze sprzedaży wspierających akcję produktów Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gillette, Ariel, Bonux, Lenor, Always, Naturella, Pantene oraz Head & Shoulders. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego potrzebnego na oddziałach pediatrycznych w szpitalach regionalnych, głównie szpitalach powiatowych.

Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowana jest już od 9 lat. Do dziś projekt objął swym zasięgiem ponad 260 szpitali w całej Polsce, zaś zebrana kwota wyniosła ponad 36 mln złotych. Wsparcie finansowe z dziewiątej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce popłynie do oddziałów dziecięcych regionalnych zakładów opieki zdrowotnej w całym kraju. Wysokość sumy przeznaczonej do każdej placówki jest uzależniona od kwoty zebranej w danym województwie. W tegorocznej edycji programem zostały objęte 261 szpitale.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek