logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.03.2009

Słomka z dysfunkcją



W marcu portugalskie Ministerstwo Zdrowia prowadziło kampanię, której przekaz znajdował się na plastikowych słomkach. Bodźcem do prowadzenia jej były dane wskazujące, że jedną z głównych przyczyn śmierci w Portugalii są choroby wieńcowe. W kraju, w którym żyje prawie 10 milionów ludzi, co roku umiera na choroby związane z krążeniem prawie 37 tysięcy osób. Podwyższony wskaźnik cholesterol w organizmie człowieka jest przyczyną wielu chorób krążenia.

O tym, jak niebezpieczny jest cholesterol informowały słomki do picia napojów, na których Ministerstwo przestrzegało: "Wysoki cholesterol we krwi zrobi to samo z twoimi tętnicami. Uważaj na to, co jesz". Cicha akcja promująca zdrowie, która została przeprowadzona w kilku najpopularniejszych fast-foodach w całym kraju, miała za zadanie na przykładzie słomki zaprezentować klientom, jak cholesterol działa na tętnice. Klienci nie mogli jej swobodnie używać, ponieważ, w odróżnieniu od klasycznej słomki – miała zatkany wylot. Ta dysfunkcja narzędzia, poza tym, że kazała użytkownikowi bacznie słomce się przyjrzeć i przeczytać komunikat, to uświadamiała co dzieje się z możliwościami przepływu krwi i tlenu, gdy żyły są zablokowane.
A. Kropelnicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Clogged straw
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.15
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia
Media:
Ambient
Wykonawca:
Fischer Agency
Adresaci:
społeczeństwo portugalskie, głównie klienci fast foodów
Hasło kampani:
High blood cholesterol will do the same to your arteries. Watch what you eat.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek