logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Słodki papieros
02.12.2014
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Słodki papieros



Papieros, który można by nazwać symbolem uzależnień, składa się na tym plakacie z kryształków cukru. Ta druga substancja wywołuje podobne konsekwencje przyjmowania oraz zestaw objawów uzależnienia, co tytoń – przekazuje kreacja.

Diabetes Association of Sri Lanka to organizacja pozarządowa utworzona w 1984 roku, zajmująca się na co dzień pomocą osobom zmagającym się z cukrzycą. Dba o profilaktykę, świadczy usługi laboratoryjne, a także zapewnia dostęp do insuliny dla dzieci z cukrzycą typu 1. DASL przynależy do International Diabetes Federation jako jedno z 220 stowarzyszeń.

Członkowie Diabetes Association of Sri Lanka stworzyli kampanię, w której porównują działanie dwóch silnie uzależniających substancji – tytoniu i cukru. Uwagę przykuwa papieros stworzony z drobinek cukru umieszczony na środku plakatu. Wiele osób nie baczy na konsekwencje przyjmowania w nadmiarze produktów z dużą ilością cukru. Ich spożywanie daje przyjemność, z której trudno zrezygnować. Diabetes Association of Sri Lanka za pomocą plakatu przestrzega, że zarówno cukier jak i tytoń dziesiątkują istnienia ludzkie na całym świecie.

Magdalena Głowacka








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek