logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.12.2014

Słodki papieros



Papieros, który można by nazwać symbolem uzależnień, składa się na tym plakacie z kryształków cukru. Ta druga substancja wywołuje podobne konsekwencje przyjmowania oraz zestaw objawów uzależnienia, co tytoń – przekazuje kreacja.

Diabetes Association of Sri Lanka to organizacja pozarządowa utworzona w 1984 roku, zajmująca się na co dzień pomocą osobom zmagającym się z cukrzycą. Dba o profilaktykę, świadczy usługi laboratoryjne, a także zapewnia dostęp do insuliny dla dzieci z cukrzycą typu 1. DASL przynależy do International Diabetes Federation jako jedno z 220 stowarzyszeń.

Członkowie Diabetes Association of Sri Lanka stworzyli kampanię, w której porównują działanie dwóch silnie uzależniających substancji – tytoniu i cukru. Uwagę przykuwa papieros stworzony z drobinek cukru umieszczony na środku plakatu. Wiele osób nie baczy na konsekwencje przyjmowania w nadmiarze produktów z dużą ilością cukru. Ich spożywanie daje przyjemność, z której trudno zrezygnować. Diabetes Association of Sri Lanka za pomocą plakatu przestrzega, że zarówno cukier jak i tytoń dziesiątkują istnienia ludzkie na całym świecie.

Magdalena Głowacka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 17.04.2023

    Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę


  • 14.04.2023

    „Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie


  • 12.04.2023

    Już działa Integracyjny Punkt Wsparcia dla rodzin osób z niepełnosprawnościami


  • 11.04.2023

    Dlaczego słowo „dieta” tak źle się kojarzy?


  • 11.04.2023

    Westfield Arkadia wprowadza „Godziny Ciszy”


  • 28.03.2023

    #NieZnaszNieHejtuj — stop przemocy wobec dzieci i młodzieży z otyłością


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek