logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Śliczne papieroski
30.04.2012
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Śliczne papieroski

Your browser does not support the video tag.


Te pudełka są tak ładne, że każdy chciałby je mieć. Na pewno mogą uszczęśliwiać. Dzieci, używając spektakularnych i pozytywnych określeń opisują pudełka po papierosach. Ich opinie brzmią uroczo i niewinnie, dopóki nie okazuje się czego dotyczą. Brytyjska kampania pt. „The answer is plain” (Odpowiedź jest prosta) postuluje unbranding czyli zakaz umieszczania znaków firmowych i reklam marki na opakowaniach papierosów. Jak twierdzą twórcy spotu, pomysł na scenariusz jest oparty na solidnych badaniach, które wskazują na to, że opakowania papierosów są szczególnie pociągające dla młodych ludzi.

Kampanijny spot kończy refleksja: “Unbranding cigarette packs won’t stop everyone from smoking, but it will give millions of kids one less reason to start” (Nieoznakowane paczki papierosów nie powstrzymają wszystkich od palenia, oznaczają jednak dla milionów dzieci jeden powód mniej, by zaczynać). 

Kampanię zrealizowano na zlecenie walczącej z nowotworami fundacji Cancer Research UK. Jej celem jest zachęcenie odbiorców do podpisania petycji w sprawie usunięcia znaków firmowych z paczek papierosów. „The answer is plain” ma także obalić, wpojone przez specjallistów od marketingu tytoniowego przekonanie, jakoby papierosy w ładniejszych, markowych, stylizowanych paczkach były „lepsze” i mniej szkodliwe niż inne.
Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
The answer is plain
Czas:
2012.4.25 - 2012.5.15
Nadawca:
Cancer Research UK
Media:
Internet, telewizja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Unbranding cigarette packs won't stop everyone from smoking, but it will give millions of kids one less reason to start (Nieoznakowane paczki papierosów nie powstrzymają wszystkich od palenia, oznaczają jednak dla milionów dzieci jeden powód mniej, by zaczynać)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek