logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  28.10.2008

Śliczne miny

Your browser does not support the video tag.


Wywiad z projektantem kolorowych i nowoczesnych groźnych przedmiotów jest podstawą szwedzkiej kampanii "Designer". Twórca z pasją, ale też i obojętnością wobec pewnych aspektów, opowiada o sztuce projektowania – o nowoczesnej technologii, skuteczności, kształtach i innowacyjności. Po chwili okazuje się, że mężczyzna projektuje miny lądowe.

Kampania zrealizowana dla Narodów Zjednoczonych przez agencję Ogilvy Stockkolm zadaje pytanie o odpowiedzialność twórców za rzeczy, które wytwarzają i za ich dalszy los. Tutaj podstawową kwestią są miny lądowe, szczególnie przeciwpiechotne. Szacuje się, że na świecie jest jeszcze ponad 100 milionów nieodkrytych min, leżących w nieznanych miejscach i stwarzających niebezpieczeństwo. Średnio co godzinę ranią lub zabijają jedną osobę. A każdego roku produkowane jest 5 milionów kolejnych nowych min – głównie w super mocarstwach, czyli Stanach Zjednoczonych, Chinach i Rosji, które nie podpisały Konwencji Ottawskiej (weszła w życie 1 marca 1999 roku) zabraniającej produkcji i eksportu min.

Kampania zachęca do wysyłania SMSów o treści MINE (mina), a dochód z jednej takiej wiadomości (50 koron) przeznaczony jest na rozminowywanie 5 metrów kwadratowych ziemi z potencjalnie znajdujących się tam min.

Strona kampanii: www.thisworldofmine.com


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Designer
Czas:
2008.10.24 - 2008.11.15
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Swedish United Nations Association
Media:
Internet, kina
Wykonawca:
Ogilvy Stockholm
Adresaci:
Społeczeństwo szwedzkie, ambasadorzy Stanów Zjednoczonych, Rosji i Chin





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek