logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.12.2007

Sławni i ich bliscy w walce z rakiem



„Zadbaj o życie! Swoje i swoich bliskich” – to hasło, które będzie towarzyszyć kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” w 2008 roku. To także tytuł artystycznego kalendarza, który będzie wspierał kampanię w nadchodzącym roku. Dlatego w tegorocznej sesji zdjęciowej udział wzięły nie tylko znane kobiety. Towarzyszyli im także mężczyźni — bracia, partnerzy, mężowie, synowie, a nawet całe rodziny.

Twórcą zdjęć do kalendarza na rok 2008 jest Jacek Poremba — fotograf wielokrotnie nagradzany, znany z pięknych i wysmakowanych zdjęć. Inaugurację kalendarza 2008 stanowiła wystawa wielkoformatowych fotografii z sesji zdjęciowej w Galerii Yours w Warszawie, która odbyła się 17 grudnia 2007. Uroczystość uświetnili swą obecnością bohaterowie kalendarza.

W centrum uwagi kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” była i jest kobieta. Tegoroczna odsłona Kampanii zwraca jednak uwagę na to, że rak szyjki macicy jest chorobą dotykającą całą rodzinę. Polskie kobiety, poświęcając się dla swoich bliskich, często zapominają o swoim zdrowiu. Tymczasem troska o rodzinę, to także dbałość o swoje życie i zdrowie. Kiedy o tym zapominamy, to właśnie najbliżsi powinni nam o tym przypominać. Dlatego na czarno-białych fotografiach kalendarza wystąpiły zarówno znane kobiety — wspierane przez ważnych w ich życiu mężczyzn, jak i znani mężczyźni — troszczący się o ukochane kobiety.

Organizatorem kampanii jest Polskie Towarzystwo Profilaktyki Zakażeń HPV. Od początku akcja jest wspierana przez liczne towarzystwa naukowe, a także przez znane osoby. W pierwszym roku Kampanii przede wszystkim przez jej ambasadorki: Annę Korcz i Alicję Bachledę—Curuś.
Kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” trwa od początku roku 2006. Jej celem jest uświadamianie kobietom i ich rodzinom, że rak szyjki macicy jest realnym zagrożeniem dla zdrowia i życia. Jednak niebezpieczeństwo choroby jesteśmy w stanie całkowicie wyeliminować przez odpowiednią profilaktykę.

Podobnie jak w roku poprzednim na rękach bohaterów kalendarza pojawiła się Fioletowa Bransoletka – symbol walki z rakiem szyjki macicy. Fioletowa Bransoletka w kalendarzu Kampanii w 2008 roku, to już nie tylko symbol solidarności między kobietami, ale również symbol wzajemnej troski członków rodziny.
W sesji zdjęciowej do kalendarza Kampanii na rok 2008 udział wzięli:
– Mariusz Czerkawski z żoną Emilią Raszyńską,
– Paweł Deląg z siostrą Dorotą Deląg,
– Katarzyna Figura z mężem Kaiem Schoenhals’em i córkami: Kaszmir i Koko,
– Edyta Górniak z mężem Dariuszem Krupą,
– Katarzyna Herman z synem Leonem i Tomaszem Brzozowskim,
– Anna Maria Jopek z mężem Marcinem Kydryńskim,
– Janusz Józefowicz z Nataszę Urbańską,
– Natalia Kukulska z mężem Michałem Dąbrówką,
– Halinka Młynkowa z mężem Łukaszem Nowickim,
– Artur Rojek z żoną Anną,
– Beata Ścibakówna z córką Helenką,
– Grażyna Wolszczak z Cezarym Harasimowiczem i synem Filipem.

W sesji zdjęciowej wystąpiła również Ilona Felicjańska z synami. Ilona Felicjańska wraz ze swoją Fundacją „Niezapominajka” od dwóch lat wspiera Kampanię „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” i aktywnie uczestniczy w pracach nad kalendarzem Kampanii.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


  • 16.12.2022

    Klub Gaja przypomina: nie kupuj żywych karpi!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek