logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Śląski rap o funduszach unijnych
25.11.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Śląski rap o funduszach unijnych

Your browser does not support the video tag.


To dla zamieszkujących południowe strony, zoboczcie kaj Śląsk został nieco odmieniony – rymuje raper Bu w swoim najnowszym klipie. W teledysku Bu przemierza województwo śląskie i prezentuje ciekawe miejsca, które miały wpływ na jego twórczość. To element kampanii „Śląskie. Sprawdza się!” promującej inwestycje zrealizowane dzięki funduszom unijnym.

Bu, czyli Marcin Przywieczerski, pochodzi z Tychów i mieszka na Śląsku. W swoje utwory często wplata „śląską godkę”, podkreślając, kim jest i gdzie się wychował. Artysta na potrzeby kampanii ułożył autorski tekst i nagrał teledysk, który mimo że nie zawiera przekleństw czy mocniejszych słów, wypada wiarygodnie.

Zależy nam na dotarciu z kampanią do młodych ludzi z województwa śląskiego, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zaprosić do kampanii śląskiego rapera. Nie chcemy jednak uciekać się do mentorskiego tonu czy epatować hurraoptymizmem – tłumaczy Beata Goleśna, koordynator Zespołu ds. Informacji i Promocji Wydziału Rozwoju Regionalnego UM Woj. Śląskiego. Od początku ważny był dla nas szczery, emocjonalny ton. Nie ingerowaliśmy w pomysły artysty, dzięki czemu efekt jest naturalny i wiarygodny – dodaje Beata Goleśna.



Nazwa kampanii:
Śląskie. Sprawdza się!
Czas:
2013.11.21
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Marcin BU Przywieczerski, Grupa Eskadra
Adresaci:
Mieszkańcy województwa śląskiego





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek