To dla zamieszkujących południowe strony, zoboczcie kaj Śląsk został nieco odmieniony – rymuje raper Bu w swoim najnowszym klipie. W teledysku Bu przemierza województwo śląskie i prezentuje ciekawe miejsca, które miały wpływ na jego twórczość. To element kampanii „Śląskie. Sprawdza się!” promującej inwestycje zrealizowane dzięki funduszom unijnym.
Bu, czyli Marcin Przywieczerski, pochodzi z Tychów i mieszka na Śląsku. W swoje utwory często wplata „śląską godkę”, podkreślając, kim jest i gdzie się wychował. Artysta na potrzeby kampanii ułożył autorski tekst i nagrał teledysk, który mimo że nie zawiera przekleństw czy mocniejszych słów, wypada wiarygodnie.
Zależy nam na dotarciu z kampanią do młodych ludzi z województwa śląskiego, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zaprosić do kampanii śląskiego rapera. Nie chcemy jednak uciekać się do mentorskiego tonu czy epatować hurraoptymizmem – tłumaczy Beata Goleśna, koordynator Zespołu ds. Informacji i Promocji Wydziału Rozwoju Regionalnego UM Woj. Śląskiego. Od początku ważny był dla nas szczery, emocjonalny ton. Nie ingerowaliśmy w pomysły artysty, dzięki czemu efekt jest naturalny i wiarygodny – dodaje Beata Goleśna.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci