logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Skok do Wisły
07.07.2011
Tematy: Wydarzenia

Skok do Wisły



300 osób weszło razem z Klubem Gaja do rzeki Wisły w Wiśle 11 lipca 2010 r. Ile będzie tym razem? Ekolodzy znów zapraszają do wspólnych emocji – tym razem w niedzielę 10 lipca o godz. 15.00. Razem z mieszkańcami i turystami ponownie wejdą do Wisły obok ścieżki spacerowej wzdłuż rzeki i wiślańskiego amfiteatru. Wejście do rzeki to część europejskiej akcji Big Jump na rzecz pojednania rzek i ludzi oraz wprowadzenia w życie przepisów Europejskiej Ramowej Dyrektywy Wodnej, które pozwolą na uzyskanie dobrej, jakości wody pod względem m.in. ekologicznym i biologicznym.

– Festiwal Fest Wisła organizowany jest, aby lepiej zrozumieć rzekę, która często płynie bardzo blisko naszego miejsca zamieszkania, ale wciąż jest nam obca i odległa. Od wielu lat staramy się zwrócić ludzi w stronę rzek, które w Polsce są głównymi źródłami wody pitnej dla gospodarki komunalnej, a jednocześnie ostatnimi korytarzami ekologicznymi, które zapewniają zwierzętom nieskrępowaną niczym możliwość swobodnego przemieszczania się – wyjaśnia Jacek Bożek, prezes Klubu Gaja.

Polska zajmuje 5 miejsce w Europie pod względem długości rzek. Animacja kulturalna tych terenów zależy nie tylko od działań władz, instytucji czy firm, ale także od obywateli. O tym będą opowiadały filmy Fundacji Impact pokazywane w ramach festiwalu w sobotę (9 lipca) po godz. 20.00 oraz film edukacyjny Klubu Gaja ,,Rzeki dla ludzi i zwierząt”.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek