Brązowy Lew w kategorii "Prasa" na tegorocznym Festiwalu w Cannes przypadł m.in. portugalskiej kampanii "He’s just showing Amnesty’s phone number" zorganizowanej przez tamtejszy oddział Amnesty International. Hasło na reklamach tłumaczy, że mężczyzna na zdjęciu nic złego nie zrobił, pokazuje tylko numer telefonu do AI. "He’s done nothing. He’s just showing Amnesty’s phone number. Discriminating is not human. Denounce it.") Kolor skóry czy wyznawana religia to nie przestępstwo, a uleganie stereotypowemu ocenianiu innych to dyskryminacja godna potępienia.
Nazwa kampanii:
He’s just showing Amnesty’s phone number
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Amnistia Internacional
Media:
Prasa
Wykonawca:
McCann Erickson (Lisbon)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
He’s just showing Amnesty’s phone number
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę