logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  31.07.2014

Skafander chroni, ale i przeszkadza



Dzięki nadmuchiwanemu kombinezonowi dziecko wygląda jak postać z innej planety, ale za to amortyzowane są wszystkie upadki i zderzenia. 

Chłopiec stara się wyjść na ulicę i bawić się z innymi w nowym ubraniu. Szybko jednak okazuje się, że kombinezon ogranicza ruchy, spowalnia i zabiera dziecku chęć do życia. W rzeczywistym świecie dzieci wprawdzie nie są tak ubierane, ale rodzice często zabraniają im pewnych rzeczy w obawie o ich zdrowie, a w sytuacji zagrożenia nie zawsze wiedzą, jak sobie poradzić. Dzieci w swojej naturze mają ruch i chęć zabawy z innymi, dlatego też hasło towarzyszące kampanii: „You don’t need to wrap your kids in cotton wool. Learn first aid for peace of mind” (“Nie musisz trzymać swojego dziecka pod kloszem. Naucz się pierwszej pomocy dla swojego spokoju”) proponuje rodzicom naukę pierwszej pomocy.

Kampania z dystansem podchodzi do tematu. W filmie pokazano nierzeczywisty obraz: dziecko zamknięte w ochronny skafander. Taka scena utożsamia obawę rodziców o swoje pociechy. Stosując ten zabieg nadawca zwraca uwagę, że jedyną skuteczną ochroną w przypadku wypadku jest poprawne udzielenie pierwszej pomocy.

Nadawcą komunikatu jest St. John Ambulance. Celem organizacji jest rozpowszechnianie wiedzy o tym, jak udzielić pierwszej pomocy i jak ważne jest, żeby wiedzieć jak pomagać.

Magdalena Trybalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


  • 06.07.2022

    Stal rdzewna


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek