Raport „360° sukcesu WOŚP” przedstawia szczegółowe wyniki badania, którego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja.
Jak wynika z raportu przygotowanego przez Izmałkowa Consulting, czynniki mające wpływ na popularność i sympatię do tej akcji można podzielić na 5 kategorii – stawianie na emocjonalne komunikaty, tworzenie wspólnoty, wzmacnianie cech charakterystycznych dla okresu karnawału, działanie poza systemem ale nie wbrew systemowi, jednoczenie wokół polskiej tożsamości.
Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej – deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami – oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami.
Raport można pobrać pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
14.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online