logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Siódmy raport CSR Kompanii Piwowarskiej
30.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Siódmy raport CSR Kompanii Piwowarskiej



Kompania Piwowarska publikuje Raport zrównoważonego rozwoju po raz siódmy, a po raz drugi w nowej formule, zgodnej z międzynarodowym standardem Global Reporting Initiative w wersji 3.1. Najnowsze sprawozdanie obejmuje okres od 1 kwietnia 2011 r. do 31 marca 2012 r. Do jego sporządzenia wykorzystano program SAM (Sustainability Assessment Matrix), który monitoruje wyniki Kompanii Piwowarskiej oraz innych browarów. Raport został zweryfikowany przez firmę doradczą PwC.

Tegoroczny raport, oprócz informacji dotyczących m.in. władz spółki, produktów, nagród przyznanych firmie czy możliwości rozwoju zawodowego, a przede wszystkim stopnia realizacji priorytetów, zawiera dane z raportu „Wkład Kompanii Piwowarskiej w polską gospodarkę”, który na zlecenie KP przygotował Ernst & Young. W ubiegłym roku rozliczeniowym w firmie prowadzona była pogłębiona komunikacja w odniesieniu do 3 obszarów: zwiększania produkcji piwa przy wykorzystaniu mniejszej ilości wody, optymalizacji rozwoju przedsiębiorczości i zarządzania zrównoważonym łańcuchem wartości oraz kwestii HIV/AIDS. Najważniejsze dla firmy są cztery priorytety środowiskowe: wspomniany już, dotyczący oszczędzania wody, ponadto zmniejszenie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, odzysk i recykling odpadów opakowaniowych oraz optymalizacja procesu gospodarki odpadami.

Z okazji publikacji Raportu firma zorganizowała cykl ekologicznych happeningów pod hasłem Dni Zgranych z naturą. W browarach Kompanii Piwowarskiej i warszawskim biurze przygotowano aranżacje przy użyciu zieleni i surowców wtórnych, a różnorodne atrakcje miały propagować wśród pracowników postawy proekologiczne. Równocześnie w 14 miastach Polski została przeprowadzona akcja zbiórki surowców wtórnych. Partnerem Kompanii Piwowarskiej była sieć sklepów Biedronka – w wybranych placówkach przez dwa dni można było wymieniać szklane i aluminiowe opakowania na ekotorby.

KP wyznaczyła sobie 10 następujących priorytetów zrównoważonego rozwoju: Przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, zwiększanie produkcji piwa przy wykorzystaniu mniejszej ilości wody, zmniejszenie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, dzysk i recykling odpadów opakowaniowych, optymalizacja procesu gospodarki odpadami, rozwój przedsiębiorczości i zarządzanie zrównoważonym łańcuchem wartości, działanie na rzecz społeczności, zmniejszenie skutków HIV i AIDS w obszarach, na które firma ma wpływ, poszanowanie praw człowieka oraz przejrzystość informacji  o postępach działań z zakresu zrównoważonego rozwoju i etyka.

Więcej informacji o 10 priorytetach i Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej 2012 można znaleźć na stronie www.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek