logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Siła muzyki
12.02.2009
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Siła muzyki



Przez cały luty w Gujanie, Gwadelupie i Martynice trwała teledyskowa, hip-hopowa kampania przeciw AIDS i dyskryminacji osób seropozytywnych. Podczas odbywającego się tam karnawału na kanałach lokalnych telewizji emitowano klip pt. "Nou pli fo" (skrót od "Ensemble, nous sommes plus forts", Razem jesteśmy silniejsi) stworzony specjalnie na ten cel.

Kampania wykorzystuje ważny symbol społeczności Antyli-Gujany – konchę morską. Słowa piosenki opowiadają o dyskryminacji, niesprawiedliwości i upokorzeniach, jakich w historii doznali mieszkańcy Antyli; przypominają o wolności, która została wywalczona dzięki solidarności i wspólnocie. Podkreślając, że człowiek jest silniejszy w solidarnej społeczności, piosenka zachęca wszystkich, aby nie dyskryminowali osób chorych na AIDS. Kampania dąży do wzbudzenia solidarności z osobami seropozytywnymi.

W teledysku wystepują znani muzycy: Jacob Desyarieux, Dédé Saint-Prix i Prof. A.

Na stronie kampanii www.nouplifo.fr można zarówno obejrzeć teledysk, jak i ściągnąć dzwonek na komórkę, a w trakcie wydarzeń karnawałowych sprzedawano koszulki oraz płyty „Nou pli fo”. Poza teledyskiem nośnikami kampanii były plakaty i ogłoszenia prasowe oraz spot reklamowy.
M. Kryńska








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek