logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Sieć zagrożeń
17.11.2006
Tematy: Kampanie, Polska, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą

Sieć zagrożeń

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Najlepsza kampania społeczna 2007 roku według publiczności 55.Festiwalu Reklamy w Cannes.

Wejście w świat cyberprzestrzeni jest proste i łatwo dostępne dla wszystkich, także najmłodszych. Poprzez internet można poznać najdalsze zakątki świata i porozmawiać z kimś na drugim końcu świata. Ale w sieci obok treści pożytecznych są także treści niebezpieczne zwłaszcza dla dzieci i młodzieży.

Internet oprócz bogactwa informacji, jakie ze sobą niesie jest również źródłem wielu zagrożeń. Od września 2007 roku prowadzona była kampania medialna, która miała na celu zwrócenie uwagi rodziców i opiekunów na niebezpieczne treści (pornografia, sceny drastyczne, ksenofobia, rasizm), na które mogą się natknąć dzieci podczas samotnego surfowania po internecie.

Kampania "Dziecko w sieci" była realizowana przez Fundację Dzieci Niczyje oraz NASK pod hasłem „Internet to okno na świat. Cały świat”. Obok przekazów dla dorosłych przygotowane zostały również reklamy dla najmłodszych. Kampania składa się z trzech spotów telewizyjnych, dwóch spotów radiowych, reklamy prasowej oraz reklamy zewnętrznej.

Kampania autorstwa agencji McCann Erickson uzyskała liczne nagrody m.in. na festiwalach Złote Orły 2006, Klubu Twórców Reklamy w 2007, Golden Drum 2007 oraz ostatnio podczas 55. Festiwalu Cannes Lions (Bronze Lion w kategorii Film Lions oraz nagroda publiczności).
A. Turbacz



Nazwa kampanii:
Dziecko w sieci
Czas:
2006.11.15 - 2007.10.31
Nadawca:
Fundacja Dzieci Niczyje, NASK
Media:
Telewizja, radio, prasa, billboardy, citylighty, internet
Wykonawca:
McCann Erickson
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
Internet to okno na świat, cały świat





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek