logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Sieć – alienacja czy wspólnota?
13.12.2007
Tematy: Wydarzenia

Sieć – alienacja czy wspólnota?



24 września 2007 roku w nowej, odmienionej formule ruszyła 7. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS, tym razem poświęcona wirtualnej rzeczywistości i internetowi. Uczestnicy po raz pierwszy mogli wypowiedzieć się, wybierając jedno z dwóch wariantów hasła konkursowego „sieć = alienacja” lub „sieć = wspólnota”. Tym samym, projektując plakat, mieli szansę zabrać głos w dyskusji i opowiedzieć się zarazem za pewną wizją postrzegania internetu.
Autorką zwycięskiej pracy jest Anna Demidowicz z Poznania.

Wyróżnienia w tej edycji konkursu otrzymali także: Marcin Karolewski (Wrocław) za plakat „Hello world”, Sebastian Lis (Warszawa) – „Obiad Rodzinny”, Małgorzata Gurowska (Warszawa) – „Połączenie”, Katarzyna Czapska i Maksym Metrycki (Warszawa) – „Mieszkamy w sieci” oraz Maria Wawrzyniak i Michał Leśniczak (Zielona Góra) za pracę „Rozmowa?”.

Natmomiast w głosowaniu internautów zwyciężył plakat autorstwa Agaty Szewczyk „Solid@rność”. Internauci docenili także dwa inne plakaty: „Obiad rodzinny” autorstwa Sebastiana Lisa (wyróżniony już wcześniej w głosowaniu jurorów) i „Wakacje, słońce, plaża, internauta” zgłoszony do konkursu przez Andrzeja Klisza.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek