Sercowy gadżet mobilizujący do pomagania potrzebującym stał się podstawą indyjskiej kampanii pod hasłem „No one shall suffer in and around Delhi for want of blood” (“Nikt nie powinien cierpieć z powodu braku krwi w Delhi i okolicach”).
Rotary Blood Bank wraz z oddziałem Leo Burnett z Delhi wymyślił sposób, w jaki można podziękować potencjalnym dawcom krwi za przyłączenie się do akcji krwiodawstwa. Film promujący kampanię skupia się na małym gumowym sercu, które teraz – zamiast tradycyjnej piłeczki – oddający krew trzymają w dłoni. Czerwone mini-serce służy do rytmicznego ściskania w dłoni, przyspieszając przepływ krwi. Przypomina to dawcom bicie serca, dzięki czemu mogą uświadomić sobie jak to jest, gdy własnymi rękami pompuje się życie w czyjeś serce.
Symboliczny napis na przedmiocie, który po oddaniu krwi otrzymują dawcy, to „Dziękujemy za przedłużenie bicia jednego serca”. W siedzibie banku krwi, w biurach, na uniwersytetach, college’ach i w autobusach sfilmowano dawców różnych narodowości – zadowolonych i uśmiechniętych. Serce, które ściskają, pozwala im przypomnieć o każdej kropli krwi, która może pomóc uratować czyjeś życie.
Rotary Blood Bank prowadzi kampanię także w autobusach jeżdżących po ulicach Delhi, zachęcających do oddania krwi. Wymagania są proste: dawca musi mieć od 18 do 60 lat, być zdrowy oraz przede wszystkim być chętny do pomocy innym.
M. Miąc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu