Pod hasłem "Serca nie rosną na drzewach" rozpoczęła się kampania promująca ideę transplanatcji. Jest ona kontunuacją zeszłorocznej akcji. Jej celem jest stworzenie życzliwej atmosfery wokół problematyki transplantacji oraz przekonanie do oddawania narządów; kampania ma zachęcić odbiorców do podpisania oświadczenia woli – zgody na przeszczep narządów po śmierci.
W Polsce na przeszczep nerki, wątroby lub serca czeka prawie 1600 osób.
W ramach akcji w telewizji będzie można obejrzeć pierwszy w Polsce film animowany dla dzieci o transplantacji, który powstaje w Bielsku-Białej pt. „Marzenie Adasia”. Jego głównym założeniem jest wychowanie nowego pokolenia, dla którego problematyka związana z transplantologią będzie tak naturalna, jak konieczność regularnego chodzenia do dentysty.
Akcja promuje stronę www.przeszczep.pl, na której można znaleźć informacje dotyczące transplantacji. Reklamy kampanii pojawią się w telewizji (TVN), radiu (RMF FM) oraz na nośnikach Cityboard Media. Kampanię wspierają firmy Roche, Wyeth i Bristol-Myers Sqibb.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu