Firma Selgros Cash&Carry postanowiła wesprzeć swoich klientów, których dotknęła powódź, prowadzących sklepy, catering lub restauracje pomagając poprzez rabaty w uprzątnięciu ich lokali po powodzi oraz zaopatrzeniu ich w nowy towar.
Po pomoc mogą się zgłaszać poszkodowani przez powódź klienci, którzy zaopatrują się w towar w halach Selgros we Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Warszawie-Białołęce i Warszawie-Połczyńska. Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych dotkniętych klęską żywiołową powinni się zgłaszać do dyrektorów poszczególnych hal. Dyrektorzy hal najlepiej znają swoich klientów, wiedzą, w jakiej są sytuacji i oni będą decydować o wysokości rabatów.
Handlowcy i restauratorzy, otrzymają 10 procent rabatu na cały asortyment artykułów spożywczych poza alkoholem i papierosami. Poza tym Selgros przyznał poszkodowanym 25 procent rabatu na artykuły pomocne w sprzątaniu skutków powodzi w tym: pochłaniacze wilgoci, odkurzacze, worki do odkurzaczy, urządzenia do czyszczenia parą i odkurzacze piorące oraz drobne artykuły do sprzątania takie jak miotły, mopy czy wiadra.
– Decyzja o udzieleniu wsparcia naszym klientom dotkniętym powodzią była dla nas oczywista – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych są naszymi głównymi odbiorcami. W tym trudnym czasie chcemy ułatwić im prowadzenie biznesu.- dodaje Furmanowicz.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!