Firma Selgros Cash&Carry postanowiła wesprzeć swoich klientów, których dotknęła powódź, prowadzących sklepy, catering lub restauracje pomagając poprzez rabaty w uprzątnięciu ich lokali po powodzi oraz zaopatrzeniu ich w nowy towar.
Po pomoc mogą się zgłaszać poszkodowani przez powódź klienci, którzy zaopatrują się w towar w halach Selgros we Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Warszawie-Białołęce i Warszawie-Połczyńska. Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych dotkniętych klęską żywiołową powinni się zgłaszać do dyrektorów poszczególnych hal. Dyrektorzy hal najlepiej znają swoich klientów, wiedzą, w jakiej są sytuacji i oni będą decydować o wysokości rabatów.
Handlowcy i restauratorzy, otrzymają 10 procent rabatu na cały asortyment artykułów spożywczych poza alkoholem i papierosami. Poza tym Selgros przyznał poszkodowanym 25 procent rabatu na artykuły pomocne w sprzątaniu skutków powodzi w tym: pochłaniacze wilgoci, odkurzacze, worki do odkurzaczy, urządzenia do czyszczenia parą i odkurzacze piorące oraz drobne artykuły do sprzątania takie jak miotły, mopy czy wiadra.
– Decyzja o udzieleniu wsparcia naszym klientom dotkniętym powodzią była dla nas oczywista – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych są naszymi głównymi odbiorcami. W tym trudnym czasie chcemy ułatwić im prowadzenie biznesu.- dodaje Furmanowicz.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy