logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Seks w grze miejskiej w centrum Warszawy
28.09.2016
Tematy: Wydarzenia

Seks w grze miejskiej w centrum Warszawy



30 września (piątek) w centrum Warszawy odbędzie się 6. edycja gry miejskiej „Let’s talk about sex!”. Inicjatywa ma pokazać, że o seksualności i bezpieczeństwie w relacjach można mówić otwarcie i w atmosferze komfortu. 

Tegoroczna edycja gry miejskiej nosi tytuł „Dirty Dancing”. Uczestnicy będą mogli spojrzeć na temat imprezowania z nieco innej perspektywy. Na każdym z pięciu punktów gry, rozmieszczonych w siedzibach organizacji pozarządowych działających na terenie Śródmieścia, przy wsparciu edukatorów, będzie można zmierzyć się z pytaniami powiązanymi ze spędzaniem wolnego czasu na imprezach. Jak można zadbać o siebie, swoje zdrowie i bezpieczeństwo? Gdzie są granice – kiedy odczuwa się komfort w relacjach, a kiedy potrzeba wsparcia? Każde zagadnienie ma być zaanimowane tak, by łączyło w sobie elementy zabawy, edukacji oraz pracy grupowej.

Każdy człowiek ma prawo do posiadania rzetelnej wiedzy na temat zdrowia seksualnego. Często jednak trudno jest uzyskać do niej dostęp. Wynika to z niskiego poziomu edukacji seksualnej, traktowania Internetu jako źródła informacji czy przedstawiania zagadnień w zmedykalizowany i często niezrozumiały sposób. Statystyki zakażeń HIV w Polsce mają tendencję wzrostową (w roku 2015 zgłoszono 1.273 nowo wykryte zakażenia HIV, w roku 2014 było ich 1085 – najwięcej, około 20proc., na Mazowszu), co pokazuje, że wiedza z zakresu edukacji seksualnej jest szczególnie ważna, również w powiązaniu z zabawą, piciem alkoholu czy zażywaniem substancji psychoaktywnych. Naszym zadaniem jest dzielenie się wiedzą w sposób przyjazny, nie oceniający i nie straszący, w atmosferze otwartości i komfortu – mówi Weronika Zaród, jedna z koordynatorek projektu.

Start gry ma miejsce na placu przed południowym wejściem do Metra Centrum (przy tzw. „Patelni”). W grze może wziąć udział każdy chętny powyżej 15. roku życia, bezpłatnie, bez zapisów. Należy przyjść na start gry w dowolnej chwili między 16:00 a 20:30 i odebrać legitymację gracza z wyznaczoną trasą.

Posiadacze smartfonów z systemem Android mogą pobrać bezpłatną aplikację, stworzoną specjalnie na potrzeby projektu. Akcję organizuje Stowarzyszenie Program Stacja i Społeczny Komitet ds. AIDS.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek