Reklama wprawdzie komercyjna, ale odnosząca się do problemu społecznego. Odpowiedzią na niski przyrost naturalny w Danii mają być podróże, w trakcie których pary poczną dziecko. Zróbcie to dla Danii – zachęca akcja reklamowa jednego z duńskich biur podróży.
Twórcy powołują się na badania, według których 10% duńskich dzieci było poczętych w trakcie urlopu rodziców; terapeuta dodaje, że podczas wakacji wzrasta wzajemne zainteresowanie partnerów. Biuro podróży Spies Rejser zachęca do wykupywania wycieczek „zniżką owulacyjną” (kobietom, które podczas rezerwacji podały datę ostatniej miesiączki, podawany jest najkorzystniejszy pod względem zajścia w ciążę termin wyjazdu) oraz konkursem – pary, które udowodnią, że poczęły dziecko podczas urlopu, mają szanse na wygranie trzyletniego zapasu pieluch oraz rodzinnej wycieczki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów