Reklama wprawdzie komercyjna, ale odnosząca się do problemu społecznego. Odpowiedzią na niski przyrost naturalny w Danii mają być podróże, w trakcie których pary poczną dziecko. Zróbcie to dla Danii – zachęca akcja reklamowa jednego z duńskich biur podróży.
Twórcy powołują się na badania, według których 10% duńskich dzieci było poczętych w trakcie urlopu rodziców; terapeuta dodaje, że podczas wakacji wzrasta wzajemne zainteresowanie partnerów. Biuro podróży Spies Rejser zachęca do wykupywania wycieczek „zniżką owulacyjną” (kobietom, które podczas rezerwacji podały datę ostatniej miesiączki, podawany jest najkorzystniejszy pod względem zajścia w ciążę termin wyjazdu) oraz konkursem – pary, które udowodnią, że poczęły dziecko podczas urlopu, mają szanse na wygranie trzyletniego zapasu pieluch oraz rodzinnej wycieczki.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach