logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Seks to zdrowie
10.04.2008
Tematy: Wydarzenia

Seks to zdrowie



Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz Fundacja na rzecz Promocji Zdrowia Seksualnego im. dr. Stanisława Kurkiewicza zapraszają do wzięcia udziału w konkursie na plakat społeczny pt. „Seks to zdrowie – dbajmy o nie”. Konkurs stanowi element ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej zdrowie seksualne. Celem kampanii jest przełamywanie bariery wstydu oraz zachęcanie osób z problemami zdrowotnymi w sferze seksualnej do konsultacji z lekarzem.

Badania pokazują, że Polacy coraz częściej skarżą się na różnego rodzaju problemy związane z życiem seksualnym. Według Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, na zaburzenia erekcji cierpi w Polsce już 2,6 miliona mężczyzn. Zaledwie 5 proc. spośród nich poddaje się leczeniu.

Zdaniem lekarzy seksuologów, kwestia problemów intymnych oraz antykoncepcji w Polsce nadal pozostaje tematem tabu. Polacy nie potrafią rozmawiać ze swoimi partnerami o seksie, szczególnie, gdy w tej sferze pojawiają się problemy. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety często wstydzą się przyznać lekarzowi do intymnych problemów, a lekarze nie pytają o zdrowie seksualne. Efektem takiego fałszywego wstydu jest nie tylko spadek jakości życia, ale i pogorszenie się relacji między partnerami, co w konsekwencji często prowadzi do rozpadu związku.

Przesłanie plakatów skierowane jest zarówno do pacjentów, jak i do lekarzy pierwszego kontaktu.

Wysokości wygranych: I nagroda 6.000 zł, II nagroda 3.000 zł, III nagroda 3.000 zł

W skład jury wchodzą:
Janusz Bałdyga, artysta performer
Lech Majewski, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
Bogna Świątkowska, prezes Zarządu Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana
Dr Andrzej Depko, lekarz seksuolog
Prof. dr hab. Zbigniew Izdebski, pedagog, seksuolog
Dawid Korzekwa, artysta grafik, prezes STGU

Ostateczny termin nadsyłania prac mija 16 maja 2008, ogłoszenie wyników (oraz wernisaż) nastąpi 27 maja 2008.

Wybrane prace konkursowe wezmą udział w wystawie organizowanej w kilku miastach Polski.
Źr: stgu, tvn24.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek