logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Seks po wegańsku
01.02.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Seks po wegańsku

Your browser does not support the video tag.


Dwie sceny seksu – jedna kończy się po chwili niezadowoleniem partnerki i nagłym wyjściem mężczyzny (na którego po chwili spada z okna ciężki przedmiot), druga zaś trwa i trwa. Rozczarowane swym życiem erotycznym są osoby na diecie zawierającej mięso, zaś w najlepsze kochają się weganie.

Organizacja PETA (People for Ethical Treatment of Animals), działająca na rzecz praw zwierząt, znana jest ze swoich, operujących nawiązaniami do seksu i nagością, kampanii zachęcających do przejścia na dietę wegańską (więcej na ten temat tutaj). Działacze przekonują, że dieta obfitująca w produkty zwierzęce ma negatywny wpływ na zdrowie, a jednym z jego przejawów mogą być zaburzenia erekcji. Film "Last longer" został przygotowany z myślą o emisji w trakcie przerwy reklamowej podczas Super Bowl – meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, przyciągającego przed telewizory tłumy Amerykanów. Został odrzucony, jednak w ciągu tygodnia osiągnął ponad dwa miliony wyświetleń na YouTube – z przewagą negatywnych ocen. 



Nazwa kampanii:
Last Longer
Czas:
2016.1.25
Nadawca:
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals)
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby na diecie zawierającej mięso
Hasło kampani:
Vegan Sex Drive Shown in Steamy Scene





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek