W Międzynarodowym Dniu Uśmiechu (01.10.2010) ruszyła ogólnopolska akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”. Celem zabawy jest znalezienie rodzimego odpowiednika słynnego słowa „cheese” wypowiadanego przez osoby fotografowane. Jednym z jurorów akcji jest felietonista, satyryk oraz prezenter radiowy Tomasz Olbratowski.
Kampania „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” prowadzona jest na Facebooku. Osoby, które mają pomysły na polskie słowo skłaniające do uśmiechu mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym „tłumaczeniem” na stronie www.facebook.com/PolskiUsmiech.
Zwycięskie słowo zostanie ogłoszone pod koniec października br.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach