Screen Network angażuje się w akcję „Child Alert”
Ekrany Screen Network wspierają ważne inicjatywy społeczne. Tym razem firma uczestniczyła w akcji specjalnej jednostki Polskiej Policji ds. osób zaginionych „Child Alert”. Dzięki wyposażeniu w najnowocześniejszą technologię nośniki mogą natychmiastowo reagować na zmieniające się wydarzenia i informować o nich mieszkańców.
„Child Alert” to system natychmiastowego rozpowszechniania wizerunku zaginionego dziecka za pośrednictwem dostępnych mediów. To program, którego głównym celem jest szybsze i skuteczniejsze poszukiwanie młodych ludzi (dzieci i nastolatków), dzięki z góry ustalonej procedurze postępowania. Koncepcja systemu opiera się na skoordynowanym działaniu różnych instytucji, m.in. błyskawicznym upublicznianiu konkretnego ogłoszenia na temat zaginięcia lub uprowadzenia dziecka we wszystkich dostępnych mediach.
17 lutego b.r. Polska Policji uruchomiła „Child Alert” w związku z domniemanym uprowadzeniem dziesięcioletniego Ibrahima. Ekrany Screen Network aktywnie wsparły tę akcję.
18 lutego 2020 Ibrahim został odnaleziony w Belgii. Jak oficjalnie poinformowały służby belgijskie „jego życiu i zdrowiu nie zagraża niebezpieczeństwo”. W związku z tym „Child Alert” został odwołany. Było to było czwarte użycie „Child Alertu” w Polsce. Wcześniej dwukrotnie zastosowano go w 2015 i raz w 2019 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
02.12.2024
Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości