Ścigany przez fryzjera
Fryzjer rusza w pogoń przez całe miasto za klientem, jednak nie po to, by ściągnąć od niego należność za usługę. Elegancki mężczyzna zapłacił za strzyżenie, ale zapomniał… zabrać paragonu.
Kampania promuje Narodową Loterię Paragonową, organizowaną przez Ministerstwo Finansów. Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 10 złotych, odbierze paragon i zarejestruje go na stronie www, weźmie udział w comiesięcznym losowaniu nagród- samochodów Opel Astra, notebooków i tabletów. Co trzy miesiące wśród uczestników loterii, którzy dokonali zakupu w branży premiowanej (pierwszą będzie fryzjerstwo i inne zabiegi kosmetyczne) losowany będzie Opel Insignia. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów do brania paragonów przy zakupach, uświadamiając im, że w ten sposób przyczyniają się do tworzenia uczciwego obrotu gospodarczego. Według danych ministerstwa, 7% klientów przy zakupie towarów i 5% przy zakupie usług, w sytuacji kiedy nie otrzymuje paragonu, upomina się o niego. Podobne loterie organizowane były wcześniej np. na Słowacji i w Portugalii.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Brain. Kampanię realizują Unique One i NuOrder.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024