logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  22.10.2015

Ścigany przez fryzjera

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Fryzjer rusza w pogoń przez całe miasto za klientem, jednak nie po to, by ściągnąć od niego należność za usługę. Elegancki mężczyzna zapłacił za strzyżenie, ale zapomniał… zabrać paragonu. 

Kampania promuje Narodową Loterię Paragonową, organizowaną przez Ministerstwo Finansów. Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 10 złotych, odbierze paragon i zarejestruje go na stronie www, weźmie udział w comiesięcznym losowaniu nagród- samochodów Opel Astra, notebooków i tabletów. Co trzy miesiące wśród uczestników loterii, którzy dokonali zakupu w branży premiowanej (pierwszą będzie fryzjerstwo i inne zabiegi kosmetyczne) losowany będzie Opel Insignia. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów do brania paragonów przy zakupach, uświadamiając im, że w ten sposób przyczyniają się do tworzenia uczciwego obrotu gospodarczego. Według danych ministerstwa, 7% klientów przy zakupie towarów i 5% przy zakupie usług, w sytuacji kiedy nie otrzymuje paragonu, upomina się o niego. Podobne loterie organizowane były wcześniej np. na Słowacji i w Portugalii.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Brain. Kampanię realizują Unique One i NuOrder.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Narodowa Loteria Paragonowa
Czas:
2015.10.1 - 2016.9.30
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Finansów
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Brain, Unique One, NuOrder
Adresaci:
Konsumenci





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek