Ścigany przez fryzjera
Fryzjer rusza w pogoń przez całe miasto za klientem, jednak nie po to, by ściągnąć od niego należność za usługę. Elegancki mężczyzna zapłacił za strzyżenie, ale zapomniał… zabrać paragonu.
Kampania promuje Narodową Loterię Paragonową, organizowaną przez Ministerstwo Finansów. Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 10 złotych, odbierze paragon i zarejestruje go na stronie www, weźmie udział w comiesięcznym losowaniu nagród- samochodów Opel Astra, notebooków i tabletów. Co trzy miesiące wśród uczestników loterii, którzy dokonali zakupu w branży premiowanej (pierwszą będzie fryzjerstwo i inne zabiegi kosmetyczne) losowany będzie Opel Insignia. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów do brania paragonów przy zakupach, uświadamiając im, że w ten sposób przyczyniają się do tworzenia uczciwego obrotu gospodarczego. Według danych ministerstwa, 7% klientów przy zakupie towarów i 5% przy zakupie usług, w sytuacji kiedy nie otrzymuje paragonu, upomina się o niego. Podobne loterie organizowane były wcześniej np. na Słowacji i w Portugalii.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Brain. Kampanię realizują Unique One i NuOrder.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku