Kiedy człowiek odzyskuje możliwość chodzenia to zwyczajne obiekty, takie jak schody, widzi w całkowicie nowym świetle. Trzy reklamy przygotowane przez agencję FischerFala dla brazylijskiego Stowarzyszenia Pomocy Dla Niepełnosprawnych Dzieci (AACD – Association for Assistance to Disabled Children) wykorzystują grę formy i światła by pokazać zwyczajne schody w niezwykły sposób. „You can’t imagine how wonderful going up a couple of stairs can be to someone who can walk again” („Nie wyobrażasz sobie, jak cudownym uczuciem jest wejście na kilka schodów dla kogoś, kto znowu zaczął chodzić”) głosi hasło kampanii uświadamiające, że prozaiczna dla zdrowych ludzi czynność wchodzenia po schodach może być wielkim osiągnięciem i radością dla osób, które zmagają się z niepełnosprawnością.
AACD jest organizacją charytatywną, która od prawie 60 lat walczy o poprawę jakości życia osób niepełnosprawnych fizycznie.
P. Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on