logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Saneczkarstwo jest trochę gejowskie
07.02.2014
Tematy: Kampanie, Kanada, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym

Saneczkarstwo jest trochę gejowskie

Your browser does not support the video tag.


Dwóch saneczkarzy przygotowuje się do startu. Odpowiednie zbliżenia, ujęcia podkreślające bliski kontakt fizyczny między mężczyznami kończą się komentarzem "The games have always been a little gay. Let’s fight to keep them that way" ("Igrzyska zawsze były trochę gejowskie. Walczmy, by takie pozostały").

Spot przygotowała kanadyjska organizacja zajmująca się działaniem na rzecz różnorodności, praw człowieka i walką z dyskryminacją, wspierająca także osoby z grupy LGBT (lesbians, gays, bisexuals, transgenders – lesbijki, geje, osoby biseksualne i transpłciowe). Ma być odpowiedzią na zakazywanie przez rosyjskie władze parad organizowanych przez grupy LGBT i ogólną sytuację osób z tej grupy w Rosji, nawiązującą do rozpoczynających się zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.



Nazwa kampanii:
Luge
Czas:
2014.2.4 - 2014.3.4
Nadawca:
Canadian Institute of Diversity and Inclusion
Media:
Internet
Wykonawca:
Canadian Institute of Diversity and Inclusion
Adresaci:
Osoby zainteresowane sportami zimowymi, osoby zainteresowane problematyką LGBT
Hasło kampani:
The games have always been a little gay. Let's fight to keep them that way (Igrzyska zawsze były trochę gejowskie. Walczmy, by takie pozostały)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek