logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  07.02.2014

Saneczkarstwo jest trochę gejowskie

Your browser does not support the video tag.


Dwóch saneczkarzy przygotowuje się do startu. Odpowiednie zbliżenia, ujęcia podkreślające bliski kontakt fizyczny między mężczyznami kończą się komentarzem "The games have always been a little gay. Let’s fight to keep them that way" ("Igrzyska zawsze były trochę gejowskie. Walczmy, by takie pozostały").

Spot przygotowała kanadyjska organizacja zajmująca się działaniem na rzecz różnorodności, praw człowieka i walką z dyskryminacją, wspierająca także osoby z grupy LGBT (lesbians, gays, bisexuals, transgenders – lesbijki, geje, osoby biseksualne i transpłciowe). Ma być odpowiedzią na zakazywanie przez rosyjskie władze parad organizowanych przez grupy LGBT i ogólną sytuację osób z tej grupy w Rosji, nawiązującą do rozpoczynających się zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Luge
Czas:
2014.2.4 - 2014.3.4
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Canadian Institute of Diversity and Inclusion
Media:
Internet
Wykonawca:
Canadian Institute of Diversity and Inclusion
Adresaci:
Osoby zainteresowane sportami zimowymi, osoby zainteresowane problematyką LGBT
Hasło kampani:
The games have always been a little gay. Let's fight to keep them that way (Igrzyska zawsze były trochę gejowskie. Walczmy, by takie pozostały)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek