logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Samotne mamy nie muszą być same
09.03.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Samotne mamy nie muszą być same



Kobiety, które trafiają do domów samotnych matek, mogą uzyskac tam cenne wsparcie i nowe umiejętności by radzić sobie samodzielnie. Fundacja Dbam o Zdrowie (założona przez firmę Pelion S.A., dawniej Polska Grupa Faramceutyczna S.A.) w ramach kampanii 1% w tym roku zbiera fundusze na pomoc samotnym matkom będącym pod opieką takich domów. Kampania przebiegająca pod hasłem "Samotna mamo, nie jesteś sama" opiera się na opowieściach i wizerunkach dwóch kobiet, które były mieszkankami domu samotnej matki. Dzięki pomocy uzyskanej w tych placówkach mogły uwierzyć w siebie i zacząć nowe życie.

Od kilku lat Fundacja Dbam o Zdrowie współpracuje z 15 domami samotnych matek z całej Polski. W tym roku organizacja chce rozszerzyć swoją pomoc o wsparcie merytoryczne i szkoleniowe skierowane do kobiet. Do cyklu spotkań z zakresu autoprezentacji i motywacji, efektywnego poszukiwania pracy i gospodarowania czasem zaproszenie przyjęli aktorzy, psychologowie, trenerzy i dziennikarze, wśród nich sędzia Anna Maria Wesołowska i Krzysztof Globisz.

Kreację kampanii w ramach działań non-profit stworzyła agencja Schulz, nośnikami akcji są plakaty, reklamy w czasopismach branżowych, reklama w internecie, billboardy oraz ulotki i zakładki do książek.



Nazwa kampanii:
Samotna mamo, nie jesteś sama
Czas:
2012.3.2 - 2012.4.30
Nadawca:
Fundacja Dbam o Zdrowie
Media:
Plakaty, prasa, billboardy, internet, ulotki
Wykonawca:
Agencja Schulz
Adresaci:
Podatnicy, klienci aptek Dbam o Zdrowie
Hasło kampani:
Samotna mamo, nie jesteś sama





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek