Ruszyła telewizyjna odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych, pt.„Nie wszystko da się naprawić później” w ramach programu Akademia Bezpiecznego Samochodu. Porusza ona problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.
Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innych użytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne są profilaktyczne wizyty w warsztacie samochodowym, co najmniej dwa razy w roku. Jeśli będziemy tego przestrzegać, a ponadto sami reagować na najmniejsze niepokojące oznaki podczas użytkowania samochodu, zminimalizujemy stopień zagrożenia dla siebie oraz innych.
Spot reklamowy emitowany będzie w TVP1 oraz TVP2 od 8 września.
Akademia Bezpiecznego Samochodu to ogólnopolska kampania edukacyjna dotycząca wpływu stanu technicznego pojazdu na bezpieczeństwa. Patronat honorowy nad kampanią Akademia Bezpiecznego Samochodu objęła Federacja Konsumentów. Partnerem kampanii jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, a Patronem Medialnym Interia.pl.
Kampanię realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie