logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Samochodowa profilaktyka
09.09.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Samochodowa profilaktyka

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła telewizyjna odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych, pt.„Nie wszystko da się naprawić później” w ramach programu Akademia Bezpiecznego Samochodu. Porusza ona problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.

Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innych użytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne są profilaktyczne wizyty w warsztacie samochodowym, co najmniej dwa razy w roku. Jeśli będziemy tego przestrzegać, a ponadto sami reagować na najmniejsze niepokojące oznaki podczas użytkowania samochodu, zminimalizujemy stopień zagrożenia dla siebie oraz innych.

Spot reklamowy emitowany będzie w TVP1 oraz TVP2 od 8 września.

Akademia Bezpiecznego Samochodu to ogólnopolska kampania edukacyjna dotycząca wpływu stanu technicznego pojazdu na bezpieczeństwa. Patronat honorowy nad kampanią Akademia Bezpiecznego Samochodu objęła Federacja Konsumentów. Partnerem kampanii jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, a Patronem Medialnym Interia.pl.

Kampanię realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.



Nazwa kampanii:
Nie wszystko da się naprawić później
Czas:
2008.9.8 - 2008.9.21
Nadawca:
Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Nie wszystko da się naprawić później





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek