logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  16.09.2011

Samochód zostaje w domu

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Po co jeździć samochodem, skoro dużo zdrowiej i korzystniej jest przejść się piechotą? O rozwagę w tej kwestii apelują organizatorzy rozpoczynającego się dziś Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu.

Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu to coroczna inicjatywa realizowana w krajach UE, a koordynowana w Polsce przez Ministerstwo Środowiska. W dniach 16-22 września tysiące europejskich miast wprowadza ulepszenia związane z funkcjonowaniem transportu miejskiego oraz udogodnienia dla rowerzystów i pieszych. Tegorocznym motywem przewodnim wszystkich europejskich kampanii jest hasło „Alternative Mobility”, na bazie którego stworzono polskie hasło kampanii  „Wybierz wygodną alternatywę”.

Celem polskiej edycji kampanii realizowanej w tym roku przez agencje Adwertajzing oraz Initiative Media jest przekonanie odbiorców, że nie opłaca się jeździć samochodem na krótkich dystansach, nie warto zamykać się w samochodzie skoro są lepsze i wygodniejsze formy komunikacji.

O motoryzacyjnych ograniczeniach i na pierwszy rzut oka niewidocznych korzyściach związanych z alternatywnymi środkami komunikacji można przekonać się odwiedzając stronę www.nieprowadze.pl.

Kampania potrwa od 16 do 22 września, a na jej potrzeby przygotowano spoty radiowe, banery internetowe, a także plakaty i naklejki, które będzie można znaleźć w autobusach i na przystankach
w całej Polsce. Kulminacją kampanii będzie 22 września – Europejski Dzień bez Samochodu w ramach którego zorganizowane zostaną liczne imprezy, festyny i pikniki rodzinne zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu
Czas:
2011.9.15 - 2011.9.22
Tematy:
Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Radio, internet, plakaty, naklejki
Wykonawca:
Adwertajzing, Initiative Media
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Wybierz wygodną alternatywę





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek