Samochód po zderzeniu wygląda jak zgnieciona puszka – np. po piwie. Do wielu wypadków drogowych dochodzi w wyniku nietrzeźwości kierowców, decydujących się na jazdę mimo wcześniejszego spożycia alkoholu.
Abramet – brazylijskie stowarzyszenie działające na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym – jesienią 2010 r. prowadziło kampanię pod mało przekonującym hasłem „You can drink and drive. Or drink And.” pokazującą skutki przeszacowania zdolności percepcji po spożyciu trunku. Samochód po dachowaniu bądź zderzeniu jest zgnieciony niczym kawałek aluminium, co wymownie obrazuje przedstawiona kreacja.
Kampania ukazała się w trzech odsłonach. Pierwszy plakat zaprezentowano we wrześniu 2010 r., kolejne kreacje ukazały się w październiku. Za realizację kampanii była odpowiedzialna agencja Talent.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek