logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Samoalkobójstwo
18.01.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Samoalkobójstwo



Pić czy prowadzić? To pytanie codziennie zadaje sobie wielu Chińczyków, a w kulturze przesiąkniętej tradycjami spożywania napojów alkoholowych wybór nie jest prosty. Chiny są jednym z czołowych światowych konsumentów alkoholu, zaś szybko rosnąca liczba samochodów osobowych tylko potęguje problem.

Kampania przeprowadzona przez agencję reklamową Dentsu w wymowny sposób przypomina o tym jak groźne jest siadanie za kółkiem pod wpływem "procentów". Mroczny plakat promujący kampanię obrazuje jej hasło: "Alcohol is much more evil than a gun to the drivers" (Alkohol jest dla kierowcy dużo groźniejszy niż pistolet).

Akcja prowadzona na początku 2008 r. miała odstraszyć kierowców od prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Można żałować, że kampania nie miała charakteru multimedialnego.

PS: Na polskim gruncie do przekazu kampanii nawiązują słowa piosenki zespołu Myslovitz – Strzelę sobie w łeb… Już odbezpieczam następną butelkę.
A.Dudkowski








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek