Spękana, wysuszona umywalka, wyglądająca jak ziemia na pustyni, przypomina o tym, że tylko świadome, oszczędne wykorzystywanie wody może zapobiec kryzysowi.
Twórcy kampanii przekonują, że "Every drop makes a difference" ("Każda kropla robi różnicę"), dlatego tak ważne jest oszczędne wykorzystywanie wody w codziennym życiu. W umywalkach w publicznych toaletach pojawiły się naklejki przypominające wyschniętą ziemię.
Nadawcą kampanii jest rząd brazylijskiego stanu Rio Grande do Norte, a Światowy Dzień Wody (22.03.2013) odbywa się co roku pod egidą Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
World Water Day 2013
Czas:
2013.3.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Rząd Rio Grande do Norte
Media:
Ambient
Wykonawca:
Faz Propaganda, Natal, Brazil
Adresaci:
Mieszkańcy Rio Grande do Norte
Hasło kampani:
Every drop makes a difference (Każda kropla robi różnicę)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków