Spękana, wysuszona umywalka, wyglądająca jak ziemia na pustyni, przypomina o tym, że tylko świadome, oszczędne wykorzystywanie wody może zapobiec kryzysowi.
Twórcy kampanii przekonują, że "Every drop makes a difference" ("Każda kropla robi różnicę"), dlatego tak ważne jest oszczędne wykorzystywanie wody w codziennym życiu. W umywalkach w publicznych toaletach pojawiły się naklejki przypominające wyschniętą ziemię.
Nadawcą kampanii jest rząd brazylijskiego stanu Rio Grande do Norte, a Światowy Dzień Wody (22.03.2013) odbywa się co roku pod egidą Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
World Water Day 2013
Czas:
2013.3.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Rząd Rio Grande do Norte
Media:
Ambient
Wykonawca:
Faz Propaganda, Natal, Brazil
Adresaci:
Mieszkańcy Rio Grande do Norte
Hasło kampani:
Every drop makes a difference (Każda kropla robi różnicę)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem