logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Sadzonki i prezenty za gazety i lodówki
21.09.2012
Tematy: Wydarzenia

Sadzonki i prezenty za gazety i lodówki



10 tysięcy sadzonek roślin przygotowali organizatorzy trzeciej edycji akcji „Drzewko za makulaturę”, która odbędzie się w Bełchatowie w najbliższą sobotę 22 września. W poprzednich dwóch edycjach mieszkańcy powiatu zebrali łącznie około 43 ton makulatury.

W ramach akcji uczestnicy będą przynosić do miejsca zbiórki makulaturę i wymieniać ją na sadzonki drzew i krzewów ozdobnych. Ilość otrzymanych sadzonek uzależniona będzie od ilości przyniesionej makulatury.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie zbiórka elektro-śmieci, którą organizuje spółka Eko-Region z Bełchatowa. Mieszkańcy, którzy dostarczą zużyty sprzęt elektryczny RTV – AGD (lodówki, pralki, telewizory, radia, sprzęt komputerowy itp.) otrzymają upominki ufundowane przez firmę. Zbiórka elektro-śmieci prowadzona będzie przy siedzibie Eko-Regionu (ul. Bawełniana 18).

Akcja odbędzie się na parkingu przed budynkiem starostwa. Na jej przeprowadzenie starostwo otrzymało 30 tysięcy złotych dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Resztę kwoty (15 tysięcy złotych) dokłada z własnego budżetu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek