S.O.S. dla opuszczonych dzieci
Ruszyła kampania "Nie pozostawiajmy ich samym sobie" Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osamotnionych dzieci.
Stowarzyszenie niesie pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom, prowadząc opiekę zastępczą w formie rodzinnej oraz Programy Umacniania Rodzin, czyli działania profilaktyczne zapobiegające odseparowaniu dziecka od rodziny biologicznej. Prowadzi 4 Wioski Dziecięce w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, Dom Młodzieży w Lublinie, 2 Wspólnoty Mieszkaniowe w Kraśniku i Siedlcach oraz 2 Rodzinne Domy Czasowego Pobytu w Ustroniu. – Obecnie pomagamy 730 dzieciom. Niestety w Polsce ok. 100.000 dzieci jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, mamy więc jeszcze wiele do zrobienia. Dzięki środkom z 1% jeszcze w tym roku będziemy mogli podwoić liczbę podopiecznych – mówi Elżbieta Janczur, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Działania reklamowe obejmą prasę, nośniki outdoorowe, telewizję, radio, internet, ulotki, mailingi i wysyłkę SMS. Ze strony www.1-procent.org przygotowanej pro bono przez agencję Orbita można pobrać program PITY 2009, który ułatwi rozliczenie z fiskusem.
Strategię oraz kreację przygotowała pro bono agencja Albert Lumberjacker. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest Adam Wlazły. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Joannę Rechnio i wyprodukowany dzięki przychylności Easy Hell Production, The Chimney Pot i Post Meridian Productions. Kampanię wspiera aktorka Magdalena Cielecka, która użyczyła głosu w reklamie telewizyjnej i radiowej. W pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Akcja potrwa do końca kwietnia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?