logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rzeki szukają opiekunów
30.03.2015
Tematy: Wydarzenia

Rzeki szukają opiekunów



Każdy może podjąć działania dla rzek, potoków, stawów, jezior czy Bałtyku. W programie „Zaadoptuj rzekę” mogą uczestniczyć zarówno placówki oświatowe, jak i samorządy, organizacje społeczne, instytucje, firmy czy osoby prywatne. Aby włączyć się do programu należy wypełnić Kartę zgłoszenia. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 10 kwietnia 2015 r.  

Wszystkim uczestnikom, którzy zgłoszą się do programu Zaadoptuj rzekę 2015, Klub Gaja wyśle Pakiety Edukacyjne, które zawierać będą broszury i plakaty. Materiały te mają stać się pomocą i inspiracją do zainteresowania się akwenem w najbliższej okolicy, poznania jego walorów przyrodniczych, kulturowych i społecznych oraz podjęcia lokalnych działań.

Zaadoptować rzekę – lub inny dowolny akwen – oznacza zainteresować się nią, poznać jej aspekty, podejmować działania na jej rzecz i zachęcać społeczności lokalne do jej ochrony i poprawy stanu jakości wód. Program ma być impulsem do podjęcia wspólnych działań dla rzek jak np. monitorowanie stanu wód i sprzątanie brzegów, badanie jakości wód, poznawanie fauny i flory i otaczanie jej ochroną, organizowanie wycieczek, pikników i wydarzeń nad rzekami.

Program objęty jest patronatem Ministra Środowiska. Wieloletnim Partnerem Strategicznym programu Zaadoptuj rzekę jest Fundacja PKO Banku Polskiego. Przy zaangażowaniu blisko 172 000 osób w latach 2005 – 2014 w ramach programu Zaadoptuj rzekę, opieką otoczono 688 rzek, strumieni, jezior, potoków i stawów a także Bałtyk w 1295 miejscach w Polsce.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek