logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rzecznicy klimatu
29.04.2008
Tematy: Wydarzenia

Rzecznicy klimatu



British Council inauguruje europejską część globalnego programu związanego z klimatem: Challenge Europe. Będzie to trzyletnia kampania, która w zamierzeniu ma trwale wpłynąć na debatę nad zmianami klimatu. Celem kampanii jest przyspieszenie zmian idących w kierunku obniżenia emisji dwutlenku węgla.

W każdym z 15 krajów uczestniczących w programie od 15 do 20 młodych liderów (pomiędzy 20. a 35. rokiem życia) będzie pracować razem jako „rzecznicy klimatu”, aby odkryć nowe sposoby redukcji zużycia węgla oraz nowe metody utylizacji. Każda grupa zaoferuje swoje umiejętności i pomysły wywodzące się z różnych doświadczeń. Grupy będą pracować w wielu dziedzinach, aby zgromadzić i opracować, a potem wybrać trzy konkretne propozycje. Ich pomysły w zamierzeniu będą miały potencjał by wpłynąć na obniżenie emisji dwutlenku węgla poprzez zmiany w prawie, sposobie prowadzenia biznesu i ludzkim zachowaniu. Wymiernym efektem programu będzie nawiązanie współpracy przez 200 lub więcej młodych liderów pracujących razem nad 42 konkretnymi rozwiązaniami.

Ci młodzi ludzie przekażą swoje pomysły szerszej publiczności, w tym uznanym ekspertom, filantropom, organizacjom komercyjnym oraz przedsiębiorcom z różnych dziedzin, którzy pomogą w ich urzeczywistnieniu.

Program oferuje nowemu pokoleniu możliwość wykorzystania cennego czasu i nieocenionych talentów do znalezienia rozwiązań, które pomogą pokonać kryzys.

Przez cały czas trwania programu British Council będzie aktywnym partnerem wielu organizacji w całej Europie: korporacji, organizacji pozarządowych, ekologicznych i akademickich.

Filozofia kampanii jest prosta: dokonać zmian poprzez współpracę, innowację, energię, pasję, zrozumienie i dzielenie się wiedzą.

W roku 2008 w programie Challenge Europe będzie uczestniczyć 15 krajów Europy: Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Węgry, Irlandia, Łotwa, Litwa, Norwegia, Polska, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Wielka Brytania i Ukraina.

W Polsce wszyscy chętni mogą zgłaszać się do 5 maja 2008 roku wypełniając wniosek na stronie: http://www.britishcouncil.org/pl/carbonapplication.doc.

Kandydaci powinni mieć już na swoim koncie dokonania w zakresie ochrony środowiska, znać dobrze język angielski, mieć zapał i chęć zaangażowania się w działania prospołeczne.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek