Godzina jazdy do pracy i z powrotem, to strata czasu. I jeszcze te korki… W wolnej chwili można zajrzeć do internetu, sprawdzić, co słychać u znajomych, poznać kogoś nowego…
Przed nieodpowiedzialnym korzystaniem ze smartfonów i telefonów podczas jazdy samochodem przestrzega kampania „The road is no place to socialize” („Droga nie jest miejscem do zawierania znajomości”).
Trzy kreacje przedstawiają animowane postacie przypominające symbole najbardziej znanych komunikatorów: Facebooka, Twittera i Black Berry Messenger. Każda z postaci siedzi w samochodzie z zapiętymi pasami bezpieczeństwa oraz z zaklejonymi lub zawiązanymi ustami. Jazda samochodem to niedobry moment na zajmowanie się portalami społecznościowymi – przekonują autorzy kampanii.
Kampania “The road is no place to socialize” zrealizowana została w lutym 2012 r. i ma na celu przypomnienie zasad bezpieczeństwa na drodze. Skierowana jest specjalnie do fanów portali społecznościowych.
Kampanię zrealizowała agencja Livingroom, a ilustracje wykonał Fil Dunsky, na zlecenie Dubajskiej Rady ds. Dróg i Transportu.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu