Ruszyła kolejna odsłona kampanii Fundacji Hospicyjnej. Głównym celem 7. edycji kampanii „Hospicjum to też życie” jest zachęcenie do wsparcia Funduszu Dzieci Osieroconych. Środki z FDO są przeznaczane na wspieranie osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów. Kampania trwa od 23 września do 31 grudnia 2010 roku.
Bohaterem tegorocznej kampanii, do którego odwołują się plakaty i spoty radiowe, jest słoń. Słonie są zwierzętami, które nawiązują między sobą silne relacje i bardzo cierpią po śmierci bliskich – stąd skojarzenie z dziećmi, które straciły rodziców. Na portalu Facebook akcję promuje symbol kampanii – słonik Tumbo.
Aby wesprzeć kampanię można dowolną techniką narysować słonia. Do rysowania zapraszane są także znane osoby. Wszystkie prace publikowane na bieżąco na stronie Słonika Tumbo na Facebooku, zbierane są do 15 grudnia. Następnie odbędzie się aukcja, z której zysk zasili Fundusz Dzieci Osieroconych.
Fundusz można również wesprzeć wysyłając SMSa pod numer o treści POMAGAM pod numer 7279.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę