Ruszyła kolejna odsłona kampanii Fundacji Hospicyjnej. Głównym celem 7. edycji kampanii „Hospicjum to też życie” jest zachęcenie do wsparcia Funduszu Dzieci Osieroconych. Środki z FDO są przeznaczane na wspieranie osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów. Kampania trwa od 23 września do 31 grudnia 2010 roku.
Bohaterem tegorocznej kampanii, do którego odwołują się plakaty i spoty radiowe, jest słoń. Słonie są zwierzętami, które nawiązują między sobą silne relacje i bardzo cierpią po śmierci bliskich – stąd skojarzenie z dziećmi, które straciły rodziców. Na portalu Facebook akcję promuje symbol kampanii – słonik Tumbo.
Aby wesprzeć kampanię można dowolną techniką narysować słonia. Do rysowania zapraszane są także znane osoby. Wszystkie prace publikowane na bieżąco na stronie Słonika Tumbo na Facebooku, zbierane są do 15 grudnia. Następnie odbędzie się aukcja, z której zysk zasili Fundusz Dzieci Osieroconych.
Fundusz można również wesprzeć wysyłając SMSa pod numer o treści POMAGAM pod numer 7279.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online