logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rysunki ze słoniami na rzecz kampanii „Hospicjum to też życie”
09.11.2010
Tematy: Wydarzenia

Rysunki ze słoniami na rzecz kampanii „Hospicjum to też życie”



Ruszyła kolejna odsłona kampanii Fundacji Hospicyjnej. Głównym celem 7. edycji kampanii „Hospicjum to też życie” jest zachęcenie do wsparcia Funduszu Dzieci Osieroconych. Środki z FDO są przeznaczane na wspieranie osieroconych dzieci, których rodzice byli pacjentami hospicjów. Kampania trwa od 23 września do 31 grudnia 2010 roku.

Bohaterem tegorocznej kampanii, do którego odwołują się plakaty i spoty radiowe, jest słoń. Słonie są zwierzętami, które nawiązują między sobą silne relacje i bardzo cierpią po śmierci bliskich – stąd skojarzenie z dziećmi, które straciły rodziców. Na portalu Facebook akcję promuje symbol kampanii – słonik Tumbo.

Aby wesprzeć kampanię można dowolną techniką narysować słonia. Do rysowania zapraszane są także znane osoby. Wszystkie prace publikowane na bieżąco na stronie Słonika Tumbo na Facebooku, zbierane są do 15 grudnia. Następnie odbędzie się aukcja, z której zysk zasili Fundusz Dzieci Osieroconych.

Fundusz można również wesprzeć wysyłając SMSa pod numer o treści POMAGAM pod numer 7279.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek