logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ryśliciele na II Anty-Konferencji CSR
07.10.2014
Tematy: Wydarzenia

Ryśliciele na II Anty-Konferencji CSR



Za tydzień odbędzie się II Anty-Konferencja CSR, spotkanie liderek i liderów społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyniki dyskusji zostaną utrwalone metodą sketchnotingu.

Spotkanie odbędzie się 15 października br. w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie, a organizowana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Anty-Konferencja CSR pozostawia uczestnikom i uczestniczkom wpływ na przebieg spotkania – mogą wybrać rolę słuchacza/ki czy polemisty/ki, ale także  prelegenta/ki i eksperta/ki. 

Stoliki tematyczne podczas II Anty-Konferencji CSR zostaną podzielone według następujących kategorii: innowacje społeczne, angażowanie interesariuszy, zrównoważone miasta, łańcuch dostaw, ekologia przyszłości, mierzenie efektywności CSR, budowanie partnerstw, pracownicy, trendy CSR. Każdej dyskusji stolikowej będzie towarzyszył moderator/ka oraz ryśliciel – myśliciel wizualny. Zadaniem ryśliciela będzie wykonanie podsumowań pracy w postaci notatek rysunkowych, czyli za pomocą tzw. sketchnotingu.

II Anty-Konferencja CSR skierowana jest do przedstawicielek i przedstawicieli biznesu, którzy na co dzień zajmują się społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem:

  • menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju;
  • menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR;
  • właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami;
  • interesariuszy firm;
  • wszystkich osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu.

Inspiracją do rozmów podczas II Anty-Konferencji będzie wystąpienie gościa specjalnego, przedstawicielki międzynarodowej organizacji przeciwdziałającej zmianom klimatycznym poprzez wzywanie do raportowania wpływu na środowisko i analizowanie tego oddziaływania – Carbon Disclosure Project (CDP). Laura Bergedieck jako Dyrektor Policy & Reporting w CDP, opowie, jakie znaczenie dla zrównoważonego rozwoju i środowiska biznesowego mają strategie klimatyczne. W CDP koordynuje ona działania organizacji na poziomie europejskim w zakresie angażowania administracji państwowej w rozwój standardów sprawozdawczości pozafinansowej. Odpowiedzialna jest też za procesy strategiczne w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), w tym za wspieranie przedsiębiorstw w spełnianiu wymogów raportowania dotyczącego zmian klimatu i emisji gazów cieplarnianych.

Wydarzenie ma charakter płatny. Wymagana jest rejestracja na stronie fob2014.odpowiedzialnybiznes.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek