Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii „Świadoma Energia”, której celem jest zachęcanie do racjonalnego użytkowania i oszczędzania energii elektrycznej.
Kampania, która rozpoczęła się w październiku 2007 jest odpowiedzią na potrzeby klientów RWE Stoen. Jak wykazały badania przeprowadzone przez Spółkę „popularyzacja korzystania z energooszczędnych urządzeń i uczenie klientów oszczędności” jest jednym z pożądanych sposobów pokazania, że firma myśli o ich potrzebach. Ważnymi przesłankami do powstania akcji był też niski poziom wiedzy Polaków na temat możliwości bardziej racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, gotowość do edukacji w tym zakresie oraz działania Grupy RWE wspierające europejską politykę poszanowania energii.
Artykuł o kampanii BTL:
http://www.kampaniespoleczne.pl/artykuly.php?artykul_id=67&action=szczegoly
Założeniem strategicznym kampanii było wyraźne i proste przekazanie benefitów wiążących się z racjonalnym korzystaniem z energii elektrycznej. Dlatego też głównym motywem zarówno kampanii ATL jak i BTL są slogany nawiązujące do wielu codziennych sytuacji, w których mała zmiana przyzwyczajeń pozwala zmniejszyć zużycie prądu i tym samym zaoszczędzić, np.: „Gotowanie bez pokrywki? 30% wyparowanej energii”, „Po godzinach nie pracują! Kończysz pracę – wyłącz komputer i drukarkę”
ATL-owa część kampanii to spot sponsorski emitowany w TVN 24, TVP2 i TVP INFO Warszawa. Hasłem kampanii jest „Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno”, oraz informacja zachęcająca do odwiedzenia strony internetowej akcji. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są także spoty radiowe (Antyradio, Eska Warszawa, Radio Pin, Złote Przeboje Pogoda), reklama w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza Warszawa, Życie Warszawy, Dziennik, Super Express) i w internecie (O2, WP, Onet, Interia, Gazeta.pl).
Kampanię przygotowała agencja San Markos – Republika Dobrej Marki. Partnerem kampanii jest Krajowa Agencja Poszanowania Energii SA. DziałaniaPR realizuje agencja ComPress.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska