logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.01.2008

RWE Stoen przestrzega przed paleniem w ciemno

Your browser does not support the video tag.


Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii „Świadoma Energia”, której celem jest zachęcanie do racjonalnego użytkowania i oszczędzania energii elektrycznej.

Kampania, która rozpoczęła się w październiku 2007 jest odpowiedzią na potrzeby klientów RWE Stoen. Jak wykazały badania przeprowadzone przez Spółkę „popularyzacja korzystania z energooszczędnych urządzeń i uczenie klientów oszczędności” jest jednym z pożądanych sposobów pokazania, że firma myśli o ich potrzebach. Ważnymi przesłankami do powstania akcji był też niski poziom wiedzy Polaków na temat możliwości bardziej racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, gotowość do edukacji w tym zakresie oraz działania Grupy RWE wspierające europejską politykę poszanowania energii.

Artykuł o kampanii BTL:
http://www.kampaniespoleczne.pl/artykuly.php?artykul_id=67&action=szczegoly

Założeniem strategicznym kampanii było wyraźne i proste przekazanie benefitów wiążących się z racjonalnym korzystaniem z energii elektrycznej. Dlatego też głównym motywem zarówno kampanii ATL jak i BTL są slogany nawiązujące do wielu codziennych sytuacji, w których mała zmiana przyzwyczajeń pozwala zmniejszyć zużycie prądu i tym samym zaoszczędzić, np.: „Gotowanie bez pokrywki? 30% wyparowanej energii”, „Po godzinach nie pracują! Kończysz pracę – wyłącz komputer i drukarkę”

ATL-owa część kampanii to spot sponsorski emitowany w TVN 24, TVP2 i TVP INFO Warszawa. Hasłem kampanii jest „Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno”, oraz informacja zachęcająca do odwiedzenia strony internetowej akcji. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są także spoty radiowe (Antyradio, Eska Warszawa, Radio Pin, Złote Przeboje Pogoda), reklama w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza Warszawa, Życie Warszawy, Dziennik, Super Express) i w internecie (O2, WP, Onet, Interia, Gazeta.pl).

Kampanię przygotowała agencja San Markos – Republika Dobrej Marki. Partnerem kampanii jest Krajowa Agencja Poszanowania Energii SA. DziałaniaPR realizuje agencja ComPress.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek