Ruszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne. Firmy mogą poprzez stronę raportyspoleczne.pl zgłaszać przygotowane przez siebie sprawozdania niefinansowe. Nabór publikacji w 10. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do końca lipca.
Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest w Polsce od 10 lat. Pierwszy etap konkursu umożliwia zgłaszanie sporządzonych przez firmy i organizacje raportów CSR/zrównoważonego rozwoju. W tym roku po raz pierwszy ten etap odbywać się będzie wcześniej i potrwa od 13 czerwca do 31 lipca (w minionych edycjach był to wrzesień i październik). Organizatorzy – Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma doradcza Deloitte – chcą w ten sposób zachęcić podmioty raportujące do wcześniejszego ujawniania danych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu swoim interesariuszom i synchronizowania ich publikacji z terminem ogłaszania sprawozdań finansowych.
Następnie w terminie od 16 sierpnia do 16 września odbędzie się głosowanie internautów. Kolejny etap konkursu obejmie obrady jury głównego i dziennikarskiego, a ogłoszenie wyników nastąpi na początku października podczas konferencji podsumowującej 10 lat konkursu Raporty Społeczne.
Konkurs Raporty Społeczne pozwala ocenić sposób ujawniania danych niefinansowych, obejmujących tak zwane czynniki ESG, czyli kwestie dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu organizacyjnego (E – environmental, S – social, G – governance). Zwycięskie raporty wyłaniane są w kategoriach: nagroda główna i najlepszy debiut, o której decyduje jury ekspertów; nagroda jury dziennikarskiego; nagroda internautów. Przyznawane są również wyróżnienia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce