Miesięcznik motoryzacyjny Cars rozpoczyna kampanię o charakterze społecznym „Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!”. Potrwa ona dwa miesiące, a swoim zasięgiem obejmuje cały kraj.
Rozpoczęły się wakacje i tysiące rodzin planuje wyjazd lub już wyruszyło na drogi. Kampania CARS jest prowadzona, by pomóc kierowcom w przygotowaniu się do bezpiecznej podróży po Polsce. Magazyn chce uświadomić użytkownikom dróg na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, aby bezpiecznie dotrzeć do celu podróży. Stąd pomysł i przygotowanie specjalnej wkładki tematycznej, na temat bezpieczeństwa. Dziennikarze zwracają czytelnikom uwagę na to jak przygotować samochód do podróży i radzą jak opanować sztukę pakowania bagażu. Marek Konkolewski z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, która obejmuje akcję honorowym patronatem radzi także, aby przed wyjazdem dobrze zaplanować podróż i należycie ocenić własne możliwości.
Informację na temat kampanii można usłyszeć na antenie ANTYRADIA oraz przeczytać na łamach CARS i na portalu www.moto.pl. Kampania jest reklamowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej i obejmuje 150 billboardów oraz 150 citylightów rozmieszczonych na terenie całego kraju.
Partnerem kampanii jest AutoMapa. Patronat Honorowy nad kampanią objęli: Komenda Główna Policji oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Kreację kampanii przygotowała agencja Directors.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów