Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Rusza wytwórnia muzyczna Rak'n'Roll Records
Polskie agencje reklamowe wysłały do Cannes 144 zgłoszenia, ale przez jury zauważone zostały zaledwie 2 kampanie. Jedną z nich jest „Rak’n’Roll Records”, którą dla Fundacji Rak’n’Roll przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Przyznano jej 2 statuetki w kategorii kategorii Branded Content and Entertainment – Srebrnego Lwa w podkategorii Best use or integration of music oraz brązowego w ramach Best integrated content campaign. Pracę nad kampanią zapoczątkował prosty insight – życie bez jednej piersi wydaje się niekompletne tak jak muzyka nagrana w mono. Czas przywrócić kobietom po mastektomii doświadczenie stereo. Wytwórnia Rak’n’Roll Records wystartowała 15 października, w Europejskim Dniu Walki z Rakiem piersi. Oferuje darmową muzykę w mono i płatną w stereo. Uzyskane fundusze kierowane są na konto Fundacji Rak’n’Roll. Kampania była już wielokrotne nagradzana na krajowych konkursach reklamowych. Otrzymała m.in. wyróżnienie w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku 2012 organizowanego przez portal kampaniespołeczne.pl. Case zgłoszeniowy można obejrzeć na portalu YouTube.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem