W ramach prowadzonej od 2010 kampanii „Get moving” (Rusz się!) nakłaniającej do podejmowania aktywności fizycznej przez dzieci i dorosłych, powstał nowy spot realizowany przez agencję Move Copenhagen.
Główny bohater nagrania to pełen determinacji tata. Przygotowując się zarówno psychicznie, jak i fizycznie do ważnego wydarzenia, stawia przed widzami zagadkę „Na czym tak bardzo mu zależy?” Odpowiedź odnajdujemy śledząc 2minutową historię ojca, na koniec której pojawia się jego córka. Zachęcona przez rodzica do wspólnej gry w piłkę, potwierdza iż wysiłek taty nie poszedł na marne, a on sam zyskał miano prawdziwego bohatera.
Radość jaka płynie ze wspólnie spędzonego z rodzicami czasu nabiera podwójnej mocy, gdy czas ten spędzany jest aktywnie. W najnowszej odsłonie kampanii, twórcy podkreślają, jak prawdziwie motywującym dla dzieci jest zachowanie rodzica. Dlatego „Get moving” po raz kolejny namawia by podążać za sportowym wzorem. Kolejne przykłady oraz video poprzednich kampanii udostępnione są na powstałej stronie http://www.getmoving.dk/
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska