logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rozwój Akademii e-Seniora UPC Polska
18.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rozwój Akademii e-Seniora UPC Polska



UPC Polska rozszerza działania swojego programu odpowiedzialności społecznej, Akademia e-Seniora UPC zapraszając do współpracy 14 Uniwersytetów III Wieku i kilkanaście bibliotek z różnych miast w Polsce. Wspólne działania przyczynią się do zmniejszenia skali wykluczenia technologicznego, która obejmuje 10 mln Polaków z grupy 50+. W ubiegłym tygodniu przeprowadzono szkolenie dla kadry instruktorskiej nowych partnerów programu, która realizować będzie kursy z zakresu obsługi komputera i internetu dla seniorów.  Szkolenie to zainaugurowało kolejny rok realizacji kursów, w którym program rozszerzony o kilkudziesięciu partnerów  umożliwi edukację internetową osób 50+ na szeroką skalę, w oparciu o sprawdzoną i wielokrotnie nagradzaną metodę edukacyjną. Dotychczasowy bilans z 5-letniej realizacji programu Akademii e-Seniora to ponad 5000 osób w wieku 50+ przeszkolonych z zakresu obsługi komputera i internetu, partnerzy lokalni w 9 miastach i kilkudziesięciu instruktorów w całej Polsce.

Podczas 5-letniej działalności Akademii e-Seniora, UPC zdobyło doświadczenie z zakresu edukacji internetowej i komputerowej osób powyżej 50.tego roku życia, opracowało metody i materiały edukacyjne adresowane specjalnie do tej grupy odbiorców, wspólnie ze swoim partnerem społecznym, Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce. Celem UPC i ARF jest systematyczne rozszerzanie działalności Akademii poprzez otwieranie się na nowych partnerów, którzy dysponują odpowiednim wyposażeniem komputerowym z dostępem do internetu oraz poszukują sprawdzonych i efektywnych metod nauki internetu i obsługi komputerów osób starszych.

Kursy obsługi komputera i internetu realizowane w oparciu o metodę Akademii e-Seniora w bibliotekach i na Uniwersytetach III Wieku pozwolą na jeszcze większą skalę prowadzić edukację osób dojrzałych, zwiększając ich uczestnictwo w wirtualnej rzeczywistości. Współpraca UPC Polska z UTW oraz bibliotekami pozwoli szerzej i efektywniej realizować strategiczny cel programu społecznego UPC Polska, jakim jest ułatwienie korzystania z nowoczesnych technologii komunikacyjnych, w tym internetu, w szczególności osobom najbardziej narażonym na e-wykluczenie.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek