logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozwój Afryki
16.02.2009
Tematy: Wydarzenia

Rozwój Afryki



Trwa kolejna edycja Młodzieżowego Konkursu o Rozwoju Międzynarodowym. Mogą w nim wziąć udział uczniowie w wieku 16-18 lat ze wszystkich krajów członkowskich UE. Zwycięzców czeka podróż do Afryki. Prace należy nadsyłać do 31 maja br.

Konkurs jest organizowany co roku przez European Schoolnet w imieniu Komisji Europejskiej. Jego celem jest podniesienie świadomości młodych Europejczyków na temat współpracy rozwojowej. W bieżącej edycji tematem przewodnim jest “Afryka – rozwój społeczny”.

Prace konkursowe w formie filmu wideo lub plakatu – mogą dotyczyć trzech zagadnień – równości płci, dzieci i młodzieży oraz różnorodności kulturowej. Uczniowie mogą wybrać jeden z tych tematów lub je połączyć. Prace muszą powstawać pod opieką szkoły, a jeden uczeń może być autorem tylko jednej pracy. Plakatom lub filmom video musi towarzyszyć krótki przekaz słowny, którego objętość nie przekroczy 100 znaków.

Autorzy najlepszych prac z każdego państwa członkowskiego odbędą kilkudniową podróż do Afryki wraz ze swoimi nauczycielem. W jej trakcie będą mogli się naocznie przekonać, jakie wyzwania stoją przed Afryką, a także zobaczą, jak unijna pomoc rozwojowa wygląda na miejscu.

Szczegółowe informacje o konkursie oraz przewodnik dla nauczycieli – jak poprowadzić lekcję na temat rozwoju międzynarodowego – dostępne są na stronie: www.dyp2008.org

Prace zgłoszone w poprzednich edycjach konkursu można oglądać na stronach: www.dyp2007.org oraz www.dyp2006.org

European Schoolnet jest organizacją non-profit, konsorcjum 31 ministerstw edukacji w Europie, które powstało w 1997 roku. EUN prowadzi głównie europejskie portale edukacyjne dla nauczania, uczenia się i współpracy szkół, jest liderem zmian w życiu szkół poprzez wprowadzanie nowoczesnych technologii.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek