Samochód chwieje się na krawędzi urwiska, a kierowca i pasażer prowadzą dyskusje o decyzjach przed zbliżającą się śmiercią.
„Całe życie staje przed oczami” – tak często mówią osoby, które otarły się o śmierć. Natomiast autorzy kampanii „The decision” poszli dalej i dali bohaterom kilka minut na rozmowę o swoich wyborach, które będą miały wpływ na los ich ciał po śmierci. Rozmowa bohaterów toczy się wokół decyzji na temat przeszczepu organów, ponieważ w innym przypadku wybór zostanie podjęty przez najbliższą rodzinę. Poważna rozmowa toczy się w nieco surrealistycznej scenerii (wspomniane urwisko) co powoduje, że forma staje się lżejsza.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją