Samochód chwieje się na krawędzi urwiska, a kierowca i pasażer prowadzą dyskusje o decyzjach przed zbliżającą się śmiercią.
„Całe życie staje przed oczami” – tak często mówią osoby, które otarły się o śmierć. Natomiast autorzy kampanii „The decision” poszli dalej i dali bohaterom kilka minut na rozmowę o swoich wyborach, które będą miały wpływ na los ich ciał po śmierci. Rozmowa bohaterów toczy się wokół decyzji na temat przeszczepu organów, ponieważ w innym przypadku wybór zostanie podjęty przez najbliższą rodzinę. Poważna rozmowa toczy się w nieco surrealistycznej scenerii (wspomniane urwisko) co powoduje, że forma staje się lżejsza.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu